dijous, 14 de novembre del 2013

Quina sorpresa!!



 


Com cada dia he anat al Casal per a donar un cop de mà, i a l'arribar m'he endut una sorpresa enorme, no us ho podeu imaginar!! A l'entrar he vist que havien decorat tot el casal amb garlandes de colors i m'havien fet un deliciós pastís de nata, xocolata i maduixes (amb el que a mi m'agraden les maduixes mmmm), avui fa un anyet que vaig arribar per casualitat al Casal, i per això han volgut celebrar-ho tots plegats.

A la tarda han vingut alguns nens i m'han cantat el Happy birthday!!

Us deixo alguna imatge de la decoració perquè veieu com de bonic ha quedat, tot i que espero que passeu pel Casal i ho veieu vosaltres mateixos, segur que us encantarà!



Una forta abraçada i moltíssimes gràcies per aquest dia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada